חמי פרס: "שעות לא קלות – נידרש לקבל החלטות"

    "אני שומר על אופטימיות. השעות האלה לא פשוטות, שכל מי שמתפלל שימשיך להתפלל איתנו, אנחנו מודים לכולם על האהבה"
    איתי גדסי 13 Comment on חמי פרס: "שעות לא קלות – נידרש לקבל החלטות"

    הרופאים ממשיכים להילחם על חייו של הנשיא לשעבר, שאושפז אתמול לאחר אירוע מוחי • חתנו ורופאו האישי: קוראים לכל עם ישראל לחבור אלינו בתפילה ובתקווה להחלמתו • עדכונים שוטפים

    "אני שומר על אופטימיות. השעות האלה לא פשוטות, שכל מי שמתפלל שימשיך להתפלל איתנו, אנחנו מודים לכולם על האהבה"
    16:05
    06.05.24
    קובי פינקלר No Comments on המבצע הצבאי בטול כרם: מחבל חוסל, מטענים הושמדו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מוסיף להיות קשה מצבו של נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס, המאושפז בבית החולים שיבא תל השומר. רופאיו ערכו הבוקר הערכת מצב, ממנה עולה כי הנשיא לשעבר עבר את הלילה בשלום, אך מצבו מוסיף להיות יציב וקשה.

    מנהל בית חולים שיבא פרופ' יצחק קרייס עדכן: "מר פרס עבר את הלילה בשלום. מצבו יציב, עדיין קשה אבל יציב. מעבירים אותו למחלקת טיפול נמרץ נוירוכירורגית לטיפול והמשך מעקב. הוא עדיין בטיפול תחת צוות רב תחומי של שיבא ואנחנו נקיים עוד בדיקות ובשעה 16:00 נוכל לתת פרטים נוספים. אנחנו נמצאים בקשר הדוק עם המשפחה אנחנו משתפים את המשפחה בקבלת ההחלטות ואני שמח לומר ששיתוף הפעולה עובד טוב ואנו נמשיך לעדכן".

    חתנו של פרס ורופאו האישי רפי ולדן אמר הבוקר: "ברצוננו להביע הערכה עמוקה לצוות הרב תחומי הרפואי שבחן וקיבל את ההחלטות הנכונות שהתקבלו. המשפחה כולה בתמונה ואנחנו נמצאים לידו. אנחנו שמחים להיווכח שכאשר הייתה הפסקה קלה מתרופות ההרדמה נוכחנו שהוא מגיב, כנראה קשוב למה שאומרים לו, לחץ לנו את היד. כרגע הוא מורדם כדי שלא יתאמץ. הוא נמצא במצב יציב ואנחנו קוראים לכל עם ישראל לחבור אלינו בתפילה ובתקווה להחלמתו".

    "אבא שלי עבר אירוע לא פשוט. אני שומר על אופטימיות, אני מתפלל ומקווה לטוב״, אמר אמש בנו, ‏חמי פרס, בפתח בית החולים, "שעות לא קלות עוברות עלי ועל בני משפחתי. הכל תלוי ברופאים. אני שומר על אופטימיות למרות השעות הלא פשוטות. מודים לעם ישראל על הדאגה".

    עוד הוסיף הבן: "אנחנו מקבלים הרבה הודעות מהארץ ומחו"ל מכל האנשים שמכירים ויודעים על האיש והם רבים ועוטפים אותנו בדאגה ואני רוצה למסור לכל מי ששולח לנו הודעות, לא היה דבר יותר יקר לאבא שלי מעם ישראל, מהאנשים, אני מאמין. אבא שלי הוא איש מיוחד במינו, אני שומר על אופטימיות. השעות האלה לא פשוטות, שכל מי שמתפלל שימשיך להתפלל איתנו, אנחנו מודים לכולם על האהבה".

    נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס הובהל בשעות הערב של אתמול לבית החולים, לאחר שלקה באירוע מוחי. פרס הגיע בהכרה מלאה, אך הוא הורדם והונשם, על מנת להקל על המשך הטיפול.

    לאחר סיום התיעצות הרופאים שהתקיימה הלילה (ג') בחצות הוחלט כי אין אינדיקציה המצדיקה ניתוח בשלב זה. מצבו של פרס מוגדר קשה אך יציב והוא מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ. במהלך הלילה יתקיימו הערכות מצב נוספות.

    רה"מ בנימין נתניהו שוחח עם מנהל בית החולים שיבא וקיבל עדכון על מצבו הרפואי של הנשיא לשעבר שמעון פרס. ראש הממשלה גם איחל החלמה לנשיא: ״אני מאחל לנשיא לשעבר שמעון פרס החלמה מהירה. שמעון, אנחנו אוהבים אותם והעם כולו מייחל להחלמתך".

    שר הפנים אריה דרעי פרסם הודעה, לפיה הוא ״מתפלל להחלמת שמעון בן שרה, נשיא המדינה וראש הממשלה לשעבר״.

    נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין אמר הערב: ״אני עוקב בדאגה אחרי הדיווחים מבית החולים ומתפלל יחד עם העם כולו להחלמתו של שמעון ידידי״.

    הרב הראשי לישראל דוד לאו, ביקש מהציבור להתפלל לרפואתו של פרס, שמעון בן שרה. "למר פרס יש זכויות רבות בפעילותו רבת השנים למען עם ישראל ובחיזוק בטחונה של מדינת ישראל מאז היווסדה וראוי שכולם יצטרפו בעת הזאת בתפילה להחלמתו", דברי הרב.

    הראשון לציון הרב יצחק יוסף ציין בשיעורו כי לזכותו של פרס עומדת הצלת עולם התורה כשיסד את הפטור לבני הישיבות ומרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל הוקיר לו טובה על כך עד סוף ימיו.

    פוליטיקאים רבים ובהם נשיא המדינה ריבלין ראש הממשלה נתניהו, יושב ראש האופוזיציה הרצוג, והשרים דרעי וליברמן איחלו החלמה מהירה לנשיא לשעבר פרס וקראו לציבור להתפלל להחלמתו המהירה.



    13 תגובות

    מיין תגובות
    1. 13

      זה נראה כאילו הוא עדיין ראש הממשלה.
      מישהו משלם כסף כדי ליחצ"ן אותו!

    2. 11

      גם לי זה מוזר הכמות של הסיקור התיקשורתי שהוא מקבל

    3. 10

      אנשים מתוסבכים עליו

    4. 9

      עם כל הכבוד לפרס שהיה הנשיא האהוב ביותר במדינת ישראל והיה גם טוב לכל סוגי האוכלוסיה.
      בשביל מה להתפלל עליו ? מה רוצים שיחלל עוד שבת ? שיעבור עוד איסורי כרת ? טוב לו להזדכך בגהינום על מה שעבר עד עכשיו הוא אינו צריך לצבור עוד עבירות!!!

    5. 8

      מה הקשר?
      עם הרבנים הראשיים לישראל הרב דוד והרב יצחק ביקשו שנתפלל בעבורו אז על מה אתה מערער יש גם רבנים שהורו לתלמידי הישיבות שלהם להתפלל עבורו!
      וחוץ מזה אתה לא צריך לדאוג לעברות של אנשים וגם למר פרס.

      1. אני לא נכנס ליחסי הציבור שגורמים לקידוש ה' של הרבניים הראשיים,
        אם אתה לא מבין שאין טעם למחלל שבת שיחיה מלבד הסיבה שאולי יחזור בתשובה יש לך בעיה ביסודות הדת,
        אם רוצים להתפלל צריך להתפלל שיחזור בתשובה ויקום ממיטת חוליו אך שימשיך לחלל שבת עד סוף ימיו חבל אנו מוקירים לו טובה על כל מה שעשה טוב לתושבי המדינה עד היום ועל כן אין אנו רוצים שיעשה עוד עבירות לטובתו ולטובת כולנו.

    6. 7

      לא סתם מתפללים על תישלכנו לעת זיקנה

      1. מה הקשר הוא היה צלול עד הרגע האחרון שהיה ער, לא לזה התכוון הפסוק!

    7. 6

      בתחנת רדיו חילונית התראיינה ביתו ורמזה [בין השורות] שלא יהיה אריאל שרון מס' 2-כלומר אם פרס יפגע קשה בראשו וישאר צמח – לא יתנו לו ליסבול כלשונם אלא יהרגו אותו בטענה המתת חסד נבך שימות יהיה לו טוב . ראיתם עד איפה הגיעו להרוג בנאדם הם רוצים
      כנראה שזה ההחלטות הגורליות שבני משפחתו פרסמו שהם צריכים להחליט

      1. לאחר מעשה הבנתי שזה נכון, זה מה שעשו. רצו –על פי צוואתו כמובן, שימות בכבוד..
        לא חשבו על מה עוד ראש השנה אחד? עוד יום כיפור אחד נותן לאדם?
        איפה הלב שלהם? איפה הרחמים שלהם עליו? למה לא ניסו לתת לו את הזכות הזו של עוד כמה דקות של חיים.

    8. 5

      הוא חלק גדול בפרשת החטופים בעדת תימן

      1. אולי עכשיו כשמת, ישחררו יותר מידע על הילדים?